Yapmanız ger

28 Ağustos 2016 Pazar

NEDEN BU BÖLÜM ? NEDEN BLOG ?




  Herkese merhaba . Uzun zamandır açmak istediğim blogu nihayet açtım. İlk yazımda size neden  bu bölümü tercih ettiğimi ve bu blogta neler hakkında yazacağımdan bahsedicem. 

  Neden bu bölüm ?


Ben bu bölümü sadece hayvanları sevdiğim için seçmedim.İlerisini de düşündüğüm için seçtim.Hazırlık senemde ben mimarlık düşünen biriydim ama bu bölüm bana daha mantıklı geldi tercih döneminde.Ben sadece tek tercih yaptım zaten geleceğini bildiğim için.


     Evde bir kedim var.Hayvanlar konusunda da çok korkak değilim.Ayrıca hekim olucam(herkes size baytar dese bile siz asla kabul etmeyin) gibi sebeplerle yazdım.

    Peki bu bölümü seçmek için gereken kriterler neler ?

      *Öncelikle yeteri kadar üniversite sınavı puanı.(bu aşamayı halledikten sonra)
      
      *''bu mesleği yapabilir miyim ?'' diye kendinize bir sormak ve araştırma yapmak.

      * Hiçbir hayvandan korkmamak 

      * Hayvan sevgisi (hani kesinlikle çok sevmekten bahsediyorum)

      * Soğukkanlı olmak

      * Mesleği parası için veya kolay iş sahibi oluyor diye seçmemek (böyle seçenlerin hepsi ama hepsi başarısız inanın bana)

      * Çok çalışmaya alışmak ve sabırlı olmak

Eveeeeet bu kriterler sizde varsa bu meslek sizin için mükemmel bir seçim. Ama fakat lakin bunlardan birkaçı yoksa yanaşmayın derim.Ben bunları göze alarak geldim çünkü. Birde bu meslekte akademisyen olmak istiyorsanız bu saydıklarımın hepsini yerine getirmelisiniz.


      Neden blog ?

Bu blogu bölüm hakkında internette çok az bilgi olmasından dolayı açtım.Biliyorum tercih dönemi geçti ama bunun gelecek senesi de var.Ayrıca bölümü okuyacaklara da yardımcı olmak istedim.Bu sayede kendi bilgilerimi de tazelerim diye düşündüm.Dersler hakkında bilgi vermekten tutun kendi dönemimde neler yapıyorum nasıl çalışıyorum , boş zamanlarımda ne yapıyorum kendimi nasıl geliştiriyorum, ne dinliyorum ne izliyorum hepsini yazmak istedim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder