Yapmanız ger

28 Ağustos 2016 Pazar

BÖLÜMÜ KAZANAN 1.SINIFLAR NE YAPMALI ? -2


   

   Bir önceki yazımda 1.sınıfı yeni kazananlar yazmışım :D :D Afedersiniz yeni kazananlar olacak orası.

    Önceki yazımda anatomiden bahsettim.Şimdi ise histolojiden bahsedicem. Diğer dersler ile ilgili çok fazla bilgi vermek istemiyorum.Çünkü onların çok belli bir kaynağı yok.İlerleyen zamanlarda onlar hakkında da yazılar yazarım tabi. 

               HİSTOLOJİ: Bu ders birazcık benim için sıkıcı geçen bir dersti.Ders genel olarak ezber ağırlıklı bir ders.Burde size hücreler ve içindeki yapılar ayrıca sistemler öğretiliyor.Bu yapıların görevlerini de öğreniyorsunuz.Ders teorik ve lab. olmak üzere ikiye ayrılıyor.Lab derslerine yine önlükle giriyorsunuz. Ayrıca lab dersleri için sizden resim defteri ya da çizgisiz defter ile mavi-kırmızı kalem istiyorlar.Bu kalem için tavsiyem Faber Castell'in bu fotoğraftaki kalemi.





Birde bunun yanı sıra Histoloji Atlası aldıracaklar size.Fiyatı 20-25 TL civarı olması lazım.Bunu okuldaki hocaları sizin için sipariş verebilirler ya da siz internetten bulabilirsiniz.Kitap ince fotoğrafların bulunduğu bir kitap.Bu da zoruunlu alınanlar listesinde ilk sene.Daha sonraki yıllarda işinize yarar deniliyor.Bakalım göreceğiz.






Atlas bu solda gördüğünüz olan. Bunu alacaksınız.
Ders hakkında değinmem gereken bir konu daha var .Eğer hocalarınız kendi notlarını size veriyorsa ve bunlardan sorular hazırlıyorsa histoloji ders kitabı almayabilirsiniz.Ama bu dersi önemsemek istiyorsanız piyasada güzel histoloji kitapları var.Hatta bende aldım ama gerçekten bir kez dahi açmadım.Kitap kalın ve o kitaba çalışmak çok zaman alıyor diye (ben yaptım siz yapmayın çünkü ders zor ve kitapsızda pek iyi notla geçilmiyor).





Diğer dersler içinse tekrar söylüyorum elimde bildiğim çok fazla kaynak yok.Zaten 2. dönem dersleri olduğundan ilerleyen zamanlarda bu derslere de değinicem.Umarım açıklayıcı olmuştur bunlar :).




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder